Posebno zanimljivo otkriće koje je gospodin Vrgoč rado ispričao je da je njegov kreativni rad zapravo posvećen ženama: „Žene su pravi kupci kravata, dok muškarci najčešće ne znaju što kupuju.“ One dobiju ideju, kupuju ih svojim muževima, dečkima i ljubavnicima i tako stvaraju vezu između njih. Jer kravata je medalja, totem, ona otkriva nutrinu, stoji na najosjetljivijem dijelu tijela i čuva dušu.”
Njegove riječi posvećene ženama mogu se pronaći otisnute na nekim etiketama kravata, a i danas na nekim dodacima. Posebno ističemo naše pamučne maramice namijenjene “suzama radosnicama”. Inspirirani su Nevenovom mišlju da jedine suze koje žena treba pustiti su suze radosnice. Ekstravagantna umjetnica također se nije libila zakoračiti u erotiku. Na primjer, sugerirao je da umijeće vezanja i odvezivanja kravate, vlastite ili tuđe, pruža uvid u nečiju osjetljivost i ljubavni život.
To su bile samo neke od Nevenovih umjetničkih inovacija koje su pronašle put do kupaca. Druge su uključivale fascinantne, minijaturne slike na kravatama, oslikane kistom i inspirirane velikim umjetnicima, prekrivene biserima na poleđini kravate, personalizirane poruke, inicijale i originalne etikete koje su bile jedinstvene kao i same kravate. Jedna od njih je glasila: “Ako vas tri puta ne pitaju gdje ste nabavili kravatu, slobodno je vratite.”